فیزیکدان ایرانی برترین داور ژورنال بین المللی شد


تاریخ ثبت : ۳۱-۰۳-۹۴    موضوع : اخبار    امتیاز: 0 از 5  ( مجموع آرا : 0)
بازدید : ۴۲۹

دکتر نیما گرجی فیزیکدان برجسته دانشگاه براون امریکا به عنوان برترین داور نشریه انرژی خورشیدی برگزیده شد.

 دکتر نیما گرجی از سوی موسسه بین المللی هلندی به عنوان برترین داور ژورنال انرژی خورشیدی برگزیده شد. گرجی از فیزیکدانان دانشگاه براون آمریکا است که در حال تحقیق بر سلول های خورشیدی نیم رسانای فیلم نازک است.


این پروژه به سرپرستی پرفسور «کینگون» استاد نانو مواد و با همکاری دو فیزیکدان روس و امریکایی در حال توسعه و تحقیق است. این پروژه در حالی انجام می شود که تنها ۳ گروه تحقیقاتی در جهان بر پایداری بازده سلول های خورشیدی فیلم نازک کار می کنند. این پروژه با حمایت دانشگاه هاروارد آمریکا، MIT و دانشگاه براون تامین مالی و امکانات تحقیقاتی می شود.

مجله انرژی خورشیدی Solar Energy که با نام ثبت شده  International Solar Energy Society و مخفف ISES شناخته می شود، یکی از برترین ژورنال های معتبر در این زمینه است که اعتبارش را مدیون داوران برجسته اش در این حوزه می داند. ژورنال سلول های خورشیدی به Impact factor  (تاثیر علمی) ۳.۵  مشهور است.



کلمات کلیدی : نیما گرجی ، فیزیکدان برجسته ، دانشگاه براون امریکا ، برترین داور نشریه ، انرژی خورشیدی ، Solar Energy ، سلول های خورشیدی نیم رسانای فیلم نازک ، پژوهشي ، اقبال ل

   پرینت مطلب





ثبت نظر