فستیوال نوآوری‌های صنعت لوازم خانگی برگزار می‌شود


تاریخ ثبت : ۱۱-۱۰-۹۴    موضوع : اخبار    امتیاز: 0 از 5  ( مجموع آرا : 0)
بازدید : ۱۵۸۷

با حمایت معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری؛
فستیوال نوآوری‌های صنعت لوازم خانگی برگزار می‌شود
دومين فستيوال بازار دارايي فكري با هدف ايجاد بستري براي تجاري‌سازي نوآوري‌ها در حوزه تخصصي نوآوري‌هاي صنعت لوازم خانگي، دي‌ماه ماه سال جاری با حمایت معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری در تهران برگزار خواهد شد.


به گزارش مرکز روابط عمومی و اطلاع رسانی معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری، دومين فستيوال بازار دارايي فكري با هدف ايجاد بستري براي تجاري‌سازي نوآوري‌ها و فرصتي براي سرمايه‌گذاري در آنها اين‌بار در حوزه تخصصي نوآوري‌هاي صنعت لوازم خانگي، با حمایت معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری و به همت مرکز فن بازار ملی ایران 21 دي‌ماه در سالن كنفرانس شماره یک نمايشگاه‌ بين‌المللي تهران برگزار مي‌شود.

اكبر قنبرپور رئيس مركز فن‌بازار ملي ايران ضمن اعلام اين خبر افزود: پيرو فراخوان‌هاي انجام شده براي پذيرش طرح‌هاي نوآورانه در صنعت لوازم خانگي، تاكنون بيش از 100 نوآوري جهت عرضه از طريق بازار دارايي فكري و حضور در رويداد فستيوال لوازم خانگي درخواست داده‌اند كه از اين ميان بيش از 30 نوآوري حائز شرايط شده و در حال طي فرآيند پذيرش و تكميل مستندات جهت حضور در بازار هستند.

وی اضافه كرد: پس از طي فرآيندهاي پذيرش و اولويت‌بندي اين درخواست‌ها،‌ تعداد 7 نوآوري براي ارائه در روز فستيوال انتخاب مي‌شوند و اطلاعات بقيه نوآوري‌ها نيز در قالب كتابچه فستيوال، در اختيار سرمايه‌گذاران و صنعتگران قرار مي‌گيرد. در اين فستيوال طرح‌هاي منتخب، هريك طي زمان 8 دقيقه‌اي به مخاطبان حاضر (سرمايه‌گذاران و صنعتگران حوزه لوازم خانگي) ارائه شده و طي 7 دقيقه نيز به سوالات احتمالي ايشان نيز پاسخ داده مي‌شود.

قنبرپور از سرمايه‌گذاران علاقمند به حوزه نوآوري و صنعتگران عرصه توليدات لوازم خانگي به عنوان مخاطبان و بخش تقاضاي اين رويداد، جهت حضور در برنامه دعوت كرد و اظهار داشت: در اين راستا در نمايشگاه لوازم خانگي كه دهه اول آذرماه جاري در تهران برگزار شد، با صنعتگران لوازم خانگي جهت حضور در اين رويداد و سرمايه‌گذاري در نوآوري‌ها ارتباطات وسيعي شكل گرفته و بازخورد مناسبي از ايشان دريافت شده است.

وي در پايان اعلام كرد: معاونت علمي و فناوري رياست‌جمهوري براي حمايت از معاملات اين بازار،‌ منابعي را براي تهيه مستندات فني-اقتصادي نوآوري‌ها تأمين نموده و همچنين به كليه خريداران نوآوري‌ها، براي خريد دانش فني، سرمايه‌گذاري روي نوآوري و يا دريافت ليسانس آنها تسهيلات مالي ارائه مي‌كند.

بازار دارايي فكري از خردادماه سال 93 راه اندازي شده است و نوآوري‌ها، طرح هاي صنعتي و علائم تجاري در اين بازار خريد و فروش مي‌شوند و فستيوال‌هاي نوآوري نيز با هدف نمايش عمومي نوآوري‌ها در يك حوزه تخصصي از سال گذشته برگزار شده است.



کلمات کلیدی : موسسه آموزش عالی ، موسسه آموزش عالی اقبال لاهوری ، اموزش عالی

   پرینت مطلب





ثبت نظر