رویداد کارآفرینی «هم‌نت» برگزار می‌شود


تاریخ ثبت : ۰۸-۰۴-۹۴    موضوع : اخبار    امتیاز: 0 از 5  ( مجموع آرا : 0)
بازدید : ۲۷۰۹

نخستین رویداد کارآفرینی هم نت، 31 تیر الی 7 مردادماه 1394 با حمایت معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری و همکاری بنیاد نخبگان استان اصفهان و اتاق بازرگانی، صنایع و معادن استان اصفهان برگزار می شود.


 


به گزارش مرکز روابط عمومی و اطلاع رسانی معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری، در «هم نت»؛ صنعتگران و سرمایه گذاران و صاحبان فناوری در باره مسائل و معضلاتشان به امید پیدا کردن راه حل ها با شرکت کنندگان گفت و گو می کنند و شرکت کنندگان طی 8 روز کار تیمی یک چالش واقعی را تجربه کرده و در صورت پیدا شدن راه حل‌ها کسب و کارهای جدیدی در آینده با حضور ایشان شکل می‌گیرد.

براساس این گزارش، دکتر شقایق حق‌جوی جوانمرد رییس بنیاد نخبگان استان اصفهان در این باره گفت: این رویداد در طی سه مرحله برگزار می شود. برگزیدگان مرحله اول فرصت ورود به مراحل دوم و سوم را خواهند داشت.
وی افزود: مرحله اول این رویداد از تاریخ 31 تیرماه الی 7 مردادماه با هدف ایجاد فضایی برای درک صحیح از ساز وکارهای اقتصادی و نیروهای حاکم بر اقتصاد، تقویت شم اقتصادی شرکت کنندگان و آشنایی با فرآیند نوآوری و کارآفرینی به صورت هدفمند و اصولی طراحی شده است.
رئیس بنیاد نخبگان استان اصفهان تصریح کرد: از آنجایی که تبدیل کردن یک ایده به محصول، به طیف گسترده ای از قابلیت ها یا به قولی یک جعبه ابزار قوی از مهارت های مختلف نیاز دارددر مرحله اول، شرکت کنندگان در پنل های آموزشی مفاهیم و اصول تئوریک و ابزارهای لازم برای راه اندازی یک کسب و کار موفق را توسط جمعی از اساتید درجه یک داخل و خارج کشور خواهند آموخت.
وی افزود: شرکت کنندگان علاوه بر اینکه فرصتی برای تجربه واقعی بازار، کار گروهی و کمک گرفتن از حرفه ای های صنعت خواهند داشت، از فرصت همراهی گروهی از مشاوران و کارآفرینان موفق داخلی و بین المللی نیز در طول رویداد برخوردار خواهند شد که به آنها برای تبدیل کردن ایده هایشان به محصول مناسب کمک می کنند.
حق جوی جوانمرد همچنین عنوان کرد: شرکت کنندگان در پایان دوره خواهند توانست نگاه روشمند و منسجمی به نوآوری و فرآیند خلق ایده داشته باشند و مسیر لازم برای تبدیل ایده به یک مدل و طرح کسب و کار را به درستی طی کنند و مهارت های اولیه مدیریت و راهبری یک کسب و کار نوپا را فرا بگیرند.

علاقه مندان برای کسب اطلاعات بیشتر به آدرس اینترنتی isf-bmn.ir/hamnet مراجعه کنند.

پایان پیام/



کلمات کلیدی : صنعتگران ، سرمایه گذاران ، صاحبان فناوری ، معضلات ، بنياد نخبگان ، پژوهشي ، اقبال لاهوري ، پرتال پژوهشي

   پرینت مطلب





ثبت نظر