ثبت‌نام مدرسه تابستانه بهینه‌سازی انرژی و کسب‌وکار آغاز شد


تاریخ ثبت : ۱۵-۰۴-۹۴    موضوع : اخبار    امتیاز: 0 از 5  ( مجموع آرا : 0)
بازدید : ۲۷۱۸

ثبت‌نام متقاضیان حضور در مدرسه تابستانه بهینه‌سازی انرژی و کسب وکار از 13 تیرماه آغاز شده است و تا 23 مردادماه جاری ادامه خواهد داشت.


 


دکتر اکرم عوامی، رییس مرکز نوآوری و توسعه فناوری ستاد بهینه‌سازی انرژی و محیط زیست معاونت علمی درباره برگزاری این دوره تابستانه اظهار کرد: تمامی علاقمندان حضور در این مدرسه تابستانه می‌توانند پس از انتخاب دوره موردنظر و واریز وجه ثبت‌نام در این دوره آموزشی که از 31 مردادماه جاری تا 4 شهریورماه جاری برگزار می‌شود حضورداشته باشند.

وی با اشاره به این موضوع که دوره آموزشی بهینه‌سازی انرژی و کسب‌وکار در دانشگاه صنعتی شریف برگزار می‌شود گفت: دوره‌های آموزش تخصصی با عناوین "اصول حاکم بر خودرو هیبرید" و "مباحث منتخب در باتری" که طول هریک از کارگاه‌ها به مدت 4 ساعت خواهد بود به‌منظور آموزش مباحث کلی و مقدمه‌ای بر اصول حاکم بر خودرو هیبرید و مباحث منتخب درباتری ونحوه انتخاب آن برگزار می‌شود.

عوامی در ادامه به برگزاری دوره‌های کسب‌وکار و کارآفرینی در این مدرسه تابستانه اشاره کرد و گفت: دوره‌های مدل کسب‌وکار، طرح کسب‌وکار ، نوآوری و خلاقیت و یک دوره کار تیمی نیز جهت آشنایی متقاضیان با موضوع کسب‌وکار و کارآفرینی برگزار خواهد شد که زمان برگزاری هر یک از این کارگاه‌ها 8 ساعت خواهد بود.

به گفته وی ظرفیت این دوره های آموزشی محدود است و اولویت با افرادی است که زودتر ثبت نام کنند.
رییس مرکز نوآوری و توسعه فناوری ستاد بهینه‌سازی انرژی و محیط زیست معاونت علمی خاطرنشان کرد: این مرکز به‌منظور توانمندسازی نوآوران وایجاد بستر

خلاقیت و نوآوری، تشکیل تیم سازی، اقدام به برگزاری مدرسه کوتاه‌مدت بهینه‌سازی انرژی و کسب‌وکار کرده است.

وی همچنین در ادامه گفت: در برنامه مدرسه علاوه بر آموزشهای تخصصی مرتبط با موضوع مسابقه، شامل دوره‌های کسب‌وکار و کارآفرینی و سایر مهارت‌های لازم، نشست های صمیمی و برنامه های تفریحی با حضور افراد کارآفرین و مؤثر در حوزه بهینه‌سازی انرژی و محیط زیست نیز برگزار می شود و در تمامی کلاس‌ها از اساتید برجسته و مجرب بهره گرفته‌شده است.

 



کلمات کلیدی : دوره ، بهینه‌سازی ، انرژی ، کسب‌وکار ، پژوهشي ، اقبال لاهوري ، پرتال پژوهشي

   پرینت مطلب





ثبت نظر