ارائه روش‌های مختلف حمایتی از شرکت‌های دانش‌بنیان توسط معاونت علمی و فناوری


تاریخ ثبت : ۱۵-۰۴-۹۴    موضوع : اخبار    امتیاز: 0 از 5  ( مجموع آرا : 0)
بازدید : ۲۶۵۸

با هدف حمایت معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری از شرکت‌های دانش‌بنیان بومی حوزه فناوری اطلاعات، مخابرات، الکترونیک و میکروالکترونیک، معاون علمی و فناوری رییس‌جمهوری از شرکت دانش‌بنیان پرتوتماس نوین (پرمان) بازدید کرد.


 در ادامه سلسله بازدیدهای دوره‌ای از شرکت‌های دانش‌بنیان فعال در حوزه‌های گوناگون فناوری‌های راهبردی، دکتر سورنا ستاری معاون علمی و فناوری رییس‌جمهوری، با همراهی مهندس مجتبی هاشمی، دبیر ستاد توسعه فناوری اطلاعات و ارتباطات معاونت علمی و فناوری، از توانمندی و دستاوردهای شرکت دانش‌بنیان «پرتو تماس نوین» بازدید کرد.

این شرکت دانش‌بنیان فعال حوزه مخابرات، در زمینه طراحی و تولید سیستم‌های مخابراتی نوری و شبکه و نیز ارائه خدمات مشاوره تخصصی در این حوزه فعالیت می‌کند. سیستم های مخابرات نوری طراحی و تولید شده توسط این شرکت در شبکه های زیر ساخت مخابراتی مورد بهره برداری موفقیت آمیز قرار گرفته و رضایت مشتریان را جلب کرده است.

دکتر ستاری، ضمن تاکید بر سیاست های دولت و معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری در جهت حمایت از شرکتهای فناور و دانش بنیان، روشهای حمایتی مختلفی را که قابل استفاده توسط شرکتهای دانش بنیانی مانند شرکت پرتو تماس نوین است را ارائه کرد.
وی همچنین، با حضور در محل انجام فعالیتهای طراحی و تولیدی، از نزدیک با مدیران و مهندسان فعال در این شرکت و کار آنان آشنا شد.

در این بازدید، دکتر محمدرضا پاکروان مدیر عامل شرکت دانش بنیان پرتو تماس نوین، توانمندی‌های این شرکت در حوزه‌های یاد شده را معرفی و چشم اندازها و راهبردهای شرکت برای ارتقای فناوری های ملی در این حوزه را ارائه کرد.

معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری، از آغاز فعالیت خود در دولت یازدهم، حمایت از توانمندی شرکت‌های دانش بنیان داخلی در حوزه‌های گوناگون فناوری‌های راهبردی را در دستور کار خود قرار داده است و بر همین اساس، حمایت کسب دانش فنی، طراحی، تولید و بومی‌سازی محصولات دانش‌بنیان حوزه فناوری اطلاعات، ارتباطات، مخابرات و میکروالکترونیک را در صدر اولویت‌های کاری و حمایتی خود قرار داده است.



کلمات کلیدی : حمایت ، شرکت‌های دانش‌بنیان ، معاونت علمی و فناوری رییس‌جمهوری ، بازديد ، پژوهشي ، اقبال لاهوري ، پرتال پژوهشي

   پرینت مطلب





ثبت نظر